Automatska
Pop
Da bi ste pogledali clanak kliknite na sliku ispod
Thursday, January 31, 2019
UZIMAJU I ONO ŠTO NIJE NJIHOVO: OVE FIRME PLJAČKAJU BH. TELEVIZIJSKU INDUSTRIJU
Ponovo su uočljive velike razlike između rejtinga dva izvora koja mjere gledanost na području Federacije BiH, a odnose se na određeni Time slot.
Grafički prikazi ilustruju gledanost na području Federacije BiH i, ponovo, kao i oni koje smo ranije objavljivali, pokazuju velika odstupanja. Riječ je o podacima koji su bazirani na pet vodećih TV stanica u BiH.
Fabriciranim rezultatima gledanosti već šest godina se stvara lažna slika u BiH. Pojedine televizije zbog ličnih interesa pojedinaca trpe veliku štetu, dok one „privilegovane“ uživaju „preko leđa“ drugih. Najžalosnije u svemu je što još uvijek nema reakcija nadležnih institucija.
U vrlo prljavoj igri koja, što iz dana u dan prikazuju i grafički prikazi koje objavljujemo, na njima svojstven način učestvuju i Hasen Seno Mašović, berzanski mešetar, direktor firme AM i suvlasnik off shore kompanije na Kipru i Reof Kljajić inače konsultant u firmi AM. Svakako i od njih treba tražiti odgovor na pitanje u čemu tako drastična razlika mjerenja gledanosti.
Od ulaska te kompanije u BiH, ukupni marketinški “kolač” namjenjen tržištu BiH smanjen je za više desetaka miliona KM. Jedan izvor predstavlja Nielsen AGB, koji je izdao licencu za BiH firmi AM, a drugi je jedan od najvećih kabl operatera.
Kompanija koja mjeri gledanost odnosno navike TV gledalaca u našoj državi, Audience Measurementa – AM (osnivač omiljene kompanije Zijada Džemića, direktora Instituta za mjeriteljstvo BiH, AM je offshore firma s Kipra - NMAM MEDIA AUDIENCE MEASUREMENT LIMITED, Cyprus, Vasileos Konstantinou 9, Agios Andreas, 1105, Nikozija, Kipar), nastavlja sa monopolom, pljačkom bh. televizijske industrije.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment