Automatska

Pop

Sunday, February 10, 2019

OVO JE NOVA I NAJŠOKANTNIJA PREPISKA KARLEUŠE I VRANJEŠA: J*bi me dok se ne upiškim, puni me duboko! Isplivale Jelenine PRLJAVE poruke!

OVO JE NOVA I NAJŠOKANTNIJA PREPISKA KARLEUŠE I VRANJEŠA: J*bi me dok se ne upiškim, puni me duboko! Isplivale Jelenine PRLJAVE poruke! ČITAJTE U KURIRU

Isplivale su nove, dosad najšokantnije poruke koje je Jelena Karleuša slala Ognjenu Vranješu tokom tajne veze! Kurir je došao u posed još jedne žestoke prepiske između male od velikog skandala i fudbalera Anderlehta.

Iz njihove komunikacije jasno se vidi da su bili uzavreli od strasti, a pop diva, koja je pak oštro demantovala da je bila s Vranješom, nije prezala da mu iznese svoje najintimnije seksualne fantazije.
- Ja bih se tu*ala posle svake utakmice s tobom dok se ne onesvestimo - otvorena je bila pevačica.

FOTO: PRINTSCREEN
Usledila je još "prljavija" prepiska, u kojoj Karleuša nije krila ništa pa Vranješu nudi sve perverzije...
- Lizaću ti g*zu i puš*iti onako kako voliš - piše Karleuša...

No comments:

Post a Comment

Automatska